عادل عکرش(عچرش) از نخبگان استان خوزستان در جمع قاریان، حافظان و اساتید قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار کرد.

عکرش در این خصوص به خبرنگار مرورنیوز گفت: توفیق حاصل شد و در جمع شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره ی مسابقات بین المللی قرآن کریم که با حضور بیش از 60 شخصیت قرآنی جهانی و ملی همراه بود، به دیدار رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) نائل شدیم.

این نخبه خوزستانی، به سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار ٢جمله راهبردی و آینده محور فرمودند؛ نخست اینکه"هویت ایمانی مانع از سلطه و دخالت دشمنان اسلام است" و سپس اینکه"مفاهیم قرآنی باید به گفتمان عمومی در میان مردم تبدیل شود" و این امر محقق نمی شود جز با همدلی امت اسلام و بویژه نخبگان و جوانان باورمند به علم و ایمان.

گفتنی است؛ عادل عکرش(عچرش) که از قاریان قرآن کریم و شاعران آیینی به شمار می آید، دانش آموخته مدیریت کسب و کار mba با گرایش مدیریت و توسعه شهری، مهندسی تکنولوژی نرم افزار، کنترل پروژه و مدیریت اجرایی می باشد.

وی که با توجه به سابقه مستمر در صحنه های اجرایی و اداری و مشارکت های فرهنگی و سیاسی مردمی، از معتمدین و فرهیختگان بنام استان و اهواز به شمار می آید، در پی دعوت گسترده مردمی، هم اکنون در قامت کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز با تفکر اعتدالی و ارزشی حاضر است و هفته گذشته نیز صلاحیت وی از سوی هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات مورد تائید قرار گرفت.