امام‌جمعه نظرآباد به کاندیداهای انتخاباتی توصیه کرد به صاحبان قدرت و ثروت متصل نشوند و خودشان را وامدار ثروتمندان نکنند.

به گزارش مرور نیوز ، حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: در آستانه میلاد باسعادت امام حسین (ع) هستیم نام‌گذاری این روز باعظمت به نام پاسدار مسئولیت سازاست.

وی در ادامه بزرگ‌ترین افتخار برای پاسداران را سرباز ولایت بودن دانست و گفت: دوازدهم اردیبهشت نیز سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم است امیدواریم که معلمان به تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش و همچنین تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام‌جمعه نظرآباد در ادامه به فرارسیدن روز کار و کارگر اشاره کرد و گفت: امید داریم با نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای داخلی شاهد پیشرفت‌های روزافزون کارگران و جامعه کار کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش دیگری با اشاره به انتخابات حساس پیش رو گفت: شهروندان با نگاهی به چهره شهر می‌توانند تشخیص دهند که انتخابشان درست بوده است یا خیر.

وی خطاب به مردم گفت: به چهره شهر و روستای خود نگاه کنید اگر خوب است بدانید که انتخابتان درست بوده اگر از چهره شهر گلایه دارید از شخص گلایه نکنید بلکه نسبت به انتخاب خودتان تأمل‌کنید.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه باید عملکرد نمایندگان مردم در شوراها رصد شود، گفت: مردم باید به افراد متخصص رأی دهند این در حالی است که توجه به این مسائل کمی مورد غفلت واقع‌شده است.

حجت‌الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه شورای شهر جایگاهی برای بنگاه داری و دفتر حزب و گروه سیاسی نیست، گفت: به کاندیداها توصیه می‌کنم به صاحبان قدرت و ثروت متصل نشوند خودشان را وامدار ثروتمندان نکنند.

وی با تأکید بر اینکه اتصال به کانون‌های قدرت و ثروت استقلال آدمی را خدشه‌دار می‌کند، گفت: شورای شهر جایگاه حساس و تأثیرگذاری است.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه این شهر مورد بی‌توجهی قرارگرفته است، گفت: این شهرستان در جغرافیای استان موقعیت ویژه‌ای دارد کاندیداهای شورای شهر باید برای آبادانی هرچه بهتر برنامه‌ریزی اصولی داشته باشند.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش دیگری به مسائل فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کاندیداها برای تحول در حوزه فرهنگ برنامه جدی داشته باشند زیرا جامعه ایرانی با حجم گسترده تهاجم فرهنگی مواجه است.

وی با تأکید بر اینکه باید از سیاست گرایی پرهیز و به امور فرهنگی توجه ویژه‌ای شود، گفت: کاندیدایی که نقشه راه نداشته باشد و با نگاه رهبر معظم انقلاب در اداره شهر و روستا آشنا نباشد این کاندیدا مناسب شورای شهر و روستا نخواهد بود.