امام جمعه اصفهان گفت: مردم دقت کنند تا به افرادی که در کلام و رفتار خود در پی تضعیف رهبری هستند رای نداده و فردی که دیدگاه‌های نزدیک و هماهنگ با رهبر معظم انقلاب دارد را برگزینند.

به گزارش مرور نیوز ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: کارگران دارای مشکلات زیادی از جمله استخدام‌های قراردادی و نبود امنیت شغلی هستند، با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مهمی در روز 29 اردیبهشت‌ماه هستیم از کاندیداهای ریاست‌جمهوری درخواست را داریم که برای رفع مشکلات شغلی اقشار مختلف جامعه برنامه‌ریزی‌های بنیادین داشته و پس از کسب این مسئولیت مهم نیز در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود اقدام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها به جای تکیه بر آمار نادرست باید با برنامه به میدان انتخابات بیایند، افزود: تصمیم و تلاش مسئولان از جمله کاندیداهای ورود به عرصه ریاست‌جمهوری باید خدمت صادقانه به مردم و کسب رضای الهی با عملکرد صحیح در این زمینه باشد.

نباید به خاطر تعصب‌های جناحی فرد ضعیف و بدون قدرت تاثیرگذار روی کار بیاید

امام جمعه اصفهان به این نکته اشاره کرد که مردم باید در انتخاب افراد صالح بدون توجه به حزب و جناح توجه کنند و بیان داشت: فرد مومن زیرک است واز یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود، بر این اساس باید دقت کنیم که به خاطر تعصب جناحی فرد ضعیف و بدون قدرت تاثیرگذار روی کار نیاید چراکه همه ما در یپشگاه خداوند در قبال رای خود مسئول هستند.

وی ادامه داد: دقت کنید که به افرادی که در کلام و رفتار خود در پی تضعیف رهبری هستند رای ندهید چراکه این امر توهین به خون شهدایی است که تا لحظه آخر پیرو ولایت‌فقیه بودند و در نزد آنها در روز قیامت مدیون خواهید شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کاندیداها تعهد دهند که چشمشان به دست بیرون نباشد و راه‌حل مشکلات را در داخل کشور ببینند، بیان داشت: مردم تلاش کنند تا به فردی که دیدگاه‌های نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر با رهبر معظم انقلاب دارد رأی دهند.

مشکل غیرقابل رفع در کشورمان نداریم

وی با بیان اینکه به لطف خداوند در کشور مشکل غیرقابل رفع وجود ندارد، تاکید کرد: مشکل اصلی ما، کمبود انسان‌های دلسوزی است که برای رضای خدا نه برای رأی آوردن و یا دستیابی به قدرت کار کنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی و دوری از زیرپانهادن شئون برای رسیدن به هدف تصریح کرد : یکی از کاندیداها در ایلام با اظهاراتش به جایگاه امام رضا (ع) جسارت کرده بود که این رفتار شرم آور و دردناک است.