گناباد امام جمعه گناباد از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواست که با رعایت اخلاق اسلامی در جریان تبلیغات خود از کلی گویی ، دادن وعده های غیر قابل عمل و تخریب دیگر نامزدها که موجب ناامیدی مردم می شود، بپرهیزند.

به گزارش مرور نیوز ، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: نامزدهای انتخاباتی برنامه های عملی و کارشناسی برای رفع مسائل و مشکلات منطقه و کشور همراه با ساز و کارهای عملی تحقق آنها ارائه دهند.
وی ادامه داد: هر گونه فضای تخریب و تضعیف دیگر نامزدها و کلی گویی و ارائه برنامه هایی که قابلیت اجرا ندارند، قدرت انتخاب اصلح را در مردم کاهش می دهد و باید از آنها پرهیز شود.
وی ضمن تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به رونق اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال گفت: با وجود خدمات مسئولان، با تنگناهایی در بخشهای مختلف مواجه هستیم که رفع آنها عزم بیشتر دست اندرکاران ذیربط را می طلبد.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: دولتمردان در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، وظیفه بسیار مهم و حساس تری بر عهده دارند.
وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: این ارگان از ابتدا پیروزی انقلاب در کنار سایر نیروهای مسلح نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشته است
وی گفت: ملت ایران به برکت آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به طور قاطع برابر توطئه ها و یاوه سرایی های مستکبران و دشمنان ایستاده است و هیچ زمان تسلیم این توطئه ها نمی شود.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.