امام جمعه اردستان گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که در پیش است باید در حد، شان و حق مردم برگزار شود.

به گزارش مرور نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان گر قدرت مردم و نظام اسلامی است.
وی با بیان این که حضور در انتخابات ضروری است تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کرده و نقشه آنان را نقش برآب خواهد کرد.
دهشیری خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری گفت: به مردم وعده دهید که اگر پیروز شدید نگاهتان به درون کشور باشد و نگاه به بیرون نداشته باشید.
امام جمعه اردستان افزود: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد بودیم که دو کاندیداها چه سخنان زشتی به یکدیگر زدند مبادا کاندیداها در ایران سخنانی بگویند که در شان رئیس جمهور و مردم ایران نباشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نهم اردیبهشت روز شوراها و هفته شهروند اشاره و افزود: کاندیداهای شوراها نیز باید رعایت قانون را کرده و ملاک های مطرح شده در خصوص کاندیداهای ریاست جمهوری را نیز رعایت کنند و بدانند بعنوان نماینده مردم حافظ رای آنان باید باشند.
امام جمعه اردستان به 11 اردیبهشت روز کارگر اشاره و خاطر نشان کرد: اعتلای کشور و پیشرفت اقتصاد به تلاش و زحمت کارگران و کشاورزان و دانش معلم ها بستگی دارد.
دهشیری ابراز امیدواری کرد مسئولان همواره توجه به قشر کارگر داشته باشند و افزود: مسئولان در حرف و عمل آن گونه برخورد کنند که جامعه ای شاداب و دور از فقر و جهل داشته باشیم.
خطیب جمعه اردستان به عیدهای شعبانیه اشاره کرد و از مردم خواست به گونه ای این مراسم ها را برگزار کنند که شایسته ائمه (ع) و نظام اسلامی باشد.
وی به شهادت 9 تن از مرزداران کشور در میرجاوه اشاره کرد و افزود: مسئولان کشور با جدیت موضوع را پیگیری کنند این در حالیست که دولت پاکستان باید پاسخگو بوده و تروریست ها را به سزای اعمالشان برساند.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.