فرمانده مرزبانی گلستان باعرض تسلیت شهادت جمعی از پرسنل مرزبانی جمهوری اسلامی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان در هفته گذشته به دست اشرار، خاطر نشان کرد: مرزبانی پاسخ کوبنده ای به دست نشاندگان استکبار جهانی می دهد.

سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی نژاد روز یکشنبه درحاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سرباز شهید 'معین بیانی' به خبرنگار مرور نیوز، گفت: دشمنان گمان می کنند با چنین اقداماتی ملت ایران را مایوس می کنند اما بدانند که هر قطره خون شهیدان که به زمین ریخته می شود، نظام اسلامی را مقتدرتر از قبل می کند.
وی افزود: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در اقصی نقاط مرزی تا آخرین قطره خون از مرزهای کشور صیانت می کنند و اجازه نخواهند داد، بدخواهان نظام کوچکترین تعرضی به خاک مقدس این سرزمین داشته باشند.
سرهنگ رضایی نژاد اضافه کرد: حفظ حریم مرزها و امنیت آن توسط همه کشورها انجام می شود و کشورهای همسایه بویژه پاکستان بایستی درقبال اقدامات ضد امنیتی عناصر و گروهک های تروریستی پاسخگو بوده و با آنان برخورد نماید.
وی تصریح کرد: این عناصر تروریست دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند که به دنبال بر هم زدن روابط بین دو کشور مسلمان می باشند.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر سرباز شهید معین بیانی از پرسنل مرزبانی جمهوری اسلامی که در حمله گروهک های تروریستی، چهارشنبه گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود، روز یکشنبه باحضور پرشور فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان رامیان در شرق استان گلستان تشییع شد.
پس از برگزاری مراسم تشییع در رامیان، پیکر پاک شهید بیانی به زادگاهش روستای گلند منتقل و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.
سرباز شهید 'معین بیانی'، چهارشنبه هفته گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان در اثر درگیری با اشرار و گروه تکفیری 'جیش العدل' به همراه دیگر همرزمان خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهرستان رامیان با حدود 90 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و مرزبان شهید معین بیانی دویست و پنجاه و پنجمین شهیدی است که مردم این شهرستان برای دفاع از میهن و آرمان های انقلاب، تقدیم کرده اند.