با پایان مرحله گروهی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش مرور نیوز، مرحله گروهی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان عصر چهارشنبه با برگزاری هفته هفتم در استادیوم آزادی گرگان به پایان رسید و تیم‌های زندان‌ها، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مخابرات، گاز، هلال احمر و امور مالیاتی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند.

صعود مقتدرانه زندان‌ها و منابع طبیعی

در گروه اول، تیم منابع طبیعی دو بر صفر مقابل نفت به پیروزی رسید، برنامه و بودجه دو بر یک از سد ورزش و جوانان گذشت و دیدار تیم‌های گمرک و غله به دلیل حاضر نشدن تیم غله، سه بر صفر به سود گمرک اعلام شد.

در جدول رده بندی، زندان‌ها با 16 امتیاز و منابع طبیعی با 15 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله حذفی شدند و تیم‌های برنامه و بودجه با 10 امتیاز، ورزش و جوانان با هفت امتیاز، گمرک با هفت امتیاز، غله با دو امتیاز و نفت با دو امتیاز، با قرار گرفتن در مکان‌های سوم تا هفتم از راهیابی مرحله بعدی باز ماندند.

اتفاقات قابل پیش بینی در گروه دوم

در گروه دوم، صدا و سیما سه بر یک مخابرات را شکست داد، بهزیستی با یک گل میراث فرهنگی را از پیش رو برداشت و دیدار تیم‌های تعاون و آب منطقه‌ای به دلیل حاضر نشدن تیم آب منطقه‌ای، سه بر صفر به سود تعاون اعلام شد.

در جدول رده بندی، آموزش و پرورش با 16 امتیاز، صدا و سیما با 16 امتیاز و مخابرات با 12 امتیاز به عنوان تیم‌های اول تا سوم راهی مرحله حذفی شدند و تیم‌های میراث فرهنگی با 6 امتیاز، بهزیستی با چهار امتیاز، تعاون با چهار امتیاز و آب منطقه‌ای با سه امتیاز، با قرار گرفتن در مکان‌های چهارم تا هفتم از راهیابی به مرحله بعدی باز ماندند.

حذف دراماتیک رسانه ورزش

در گروه سوم، تیم گاز رو در روی صنعت و معدن قرار گرفت و در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود گاز بود، تیم صنعت و معدن به دلیل اعتراض به داوری زمین مسابقه را ترک کرد تا سه بر صفر بازنده این دیدار شود، دیدار تیم‌های هلال احمر و محیط زیست با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تیم استانداری به دلیل حضور نیافتن دادگستری سه بر صفر برنده اعلام شد و در آخرین و حساس‌ترین دیدار این گروه تیم رسانه ورزش در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از امور مالیاتی پیش بود، داور یکی از بازیکنان رسانه را اخراج کرد تا این تیم با دریافت گل در فاصله سه دقیقه مانده به پایان، پیروزی را با تساوی عوض کند و حذفی دراماتیک از این رقابت‌ها داشته باشد.

در جدول رده بندی، تیم‌های گاز با 14 امتیاز، هلال احمر با 12 امتیاز و امور مالیاتی با 12 امتیاز، به عنوان تیم‌های اول تا سوم راهی مرحله حذفی شدند و تیم‌های محیط زیست با 12 امتیاز، رسانه ورزش با 11 امتیاز، صنعت و معدن با هشت امتیاز، استانداری با 6 امتیاز و دادگستری با یک امتیاز از راهیابی به جمع هشت تیم پایانی باز ماندند.

هشت تیم پایانی در انتظار قرعه کشی

با مشخص شدن هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها راس ساعت 10 صبح پنجشنبه (فردا) انجام می‌شود و دیدارها 19 و 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دومین دوره لیگ فوتبال ادارات استان گلستان با حضور 22 تیم در سه گروه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که دو تیم برتر هر گروه به همراه دو تیم برتر سوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

در نخستین دوره این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری گرگان، زندان‌ها، رسانه ورزش و سپاه به ترتیب عنوان‌های اول تا چهارم را کسب کردند.