مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، پیام یادواره های شهدا را پایمال نشدن خون شهیدان برشمرد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی چهارشنبه شب در اولین سالگرد شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده و گرامیداشت شهدای مدافع حرم خان طومان در آمل با اشاره به اینکه مردم شمال ایران از پیشگامان پذیرش اسلام بودند که از مجاهدین در خدا و ایثارگرانانه در طول تاریخ حمایت کردندT گفت: دو لشگر 25 کربلا مازندران و 16 گیلان بیشترین شهدا را در 8 سال جنگ تحمیلی تقدیم کردند و این دو لشگر خط شکن بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهرستان آمل هزار و 43 شهید تقدیم کرد، افزود: شهر آمل مورد طمع دشمنان بود و مردم این شهرستان به خوبی از شهر خود حفاظت کردند.

حجت اسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه مازندران در سوریه 37 شهید تقدیم کرده است، ادامه داد: در حادثه خان طومان 13 نفر از جوانان مازندران شهید شدند و شهید رضا حاجی زاده یکی از شهدای خان طومان بود.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده عزیزشان از نظر عفت و غیره الگو هستند، خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در یادواره‌های شهدا، پایمال نشدن خون شهدا است و شهدا در مسیر ایثار موفق به دست یابی قله جهاد شدند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه خانواده و فرزندان شهدا نیازی به دلداری ما ندارند افزود: شهدا با اموات فرق دارند و زنده بودنشان علت متفاوتی شهدا است.

وی با بیان اینکه کسی حق دلسوزی برای فرزندان شهدا را ندارد، ادامه داد: سرپرستی فرزندان شهدا با خداوند است و ولایت آنان توسط خداوند اعمال می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید منبع تمام ارزش الهی و مرکز حل مشکلات است، افزود: کسانی که به شهدا بی تفاوت و دنبال منافع شخصی هستند بدانند که شهدا این امنیت فعلی را برای شما به وجود آوردند.