معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه برای یک جامعه اسلامی یک نوع آسیب اجتماعی نیز زیاد است، گفت: جامعه علوی باید عاری از هرگونه مشکل و آسیب اجتماعی باشد.

 به گزارش مرور نیوز، سید بیوک موسوی ظهر شنبه در آیین قدردانی از 200 مددجوی موفق در زمینه اشتغال و کار آفرینی بهزیستی، افزود: با اقدامات انجام گرفته استان زنجان در آسیب های اجتماعی از 31 استان کشور جزو 30ا استان کشور است و تمام برنامه ها برای کاهش آسیبهای اجتماعی است.

وی با بیان اینکه برای یک جامعه اسلامی یک نوع آسیب اجتماعی نیز زیاد است، گفت: جامعه علوی باید عاری از هرگونه مشکل و آسیب اجتماعی باشد.

موسوی به انتخابات 29 اردیبهشت در کشور اشاره کردو گفت: مقام معظم رهبری در منویات متعدددخود به لزوم مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم در انتخابات تاکید دارند وعرصه و شرایط باید به گونه ای مهیا شود تا قشرهای مختلف مردم در انتخابات 29 اردیبهشت حضور و مشارکت بالایی را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: اقتدار و امنیت و اعتبار کشور به شرکت مردم در این رویداد سرنوشت ساز بستگی دارد و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت دارد.

موسوی تاکید کرد: دولت تدبیر و امیداقدامات خوبی را طی چند سال گذشته انجام داده و باید این عملکرد به خوبی رسانه ای شود.

وی افزود: برخی نگران حضور حداکثری مردم در این انتخابات هستند و اگر به دست آنان باشد ، حتی می گویند قشر خاصی در این رویداد مهم شرکت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: اگر انتخابات به عنوان دموکراسی و نماد مردم سالاری دینی در جامعه مطرح است اعتبارش به حضور مردم است.

موسوی تصریح کرد: یک دولت با تدبیر و برنامه ریزی که ماحصل یک فکر و برنامه بوده بر سر کار آمده و این موضوع شعار نیست و اینکه یک نفر هر چه دلش خواست بگوبد، بی انصافی است.

وی افزود: هر جا حضور مردم بیشتر بوده ، فشار بیگانان و دشمنان علیه کشورمان به حداقل رسیده است وبسیاری از توطئه ها نیز به خاطر حضور مردم بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: بیان فعالیت دولتی که در مسند کار است و مسئولیت دارد کار تبلیغاتی نیست چرا که دولت خدمات خوب و مقدی را در بخش های مختلف انجام داد ه و باید به مردم ارائه شود.

موسوی افزود:متاسفانه فضای تیلغاتی که باید فضای نشاط دوستی و رفاقت باشد به فضای دشمنی و کینه تبدیل شده می خواهند چرا که برخی ها همگان را نسبت به نظام بدبین کنند.