رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: اردوی استعدادیابی تیم های زیر 16 و 18 سال منطقه جنوب کشور در بوشهر پایان یافت.

به گزارش مرور نیوز، فریدون معینی با اشاره به میزبانی شایسته استان بوشهر از اردوی استعدادیابی تیم های ملی زیر 16 و 18 سال افزود: اردوهای استعدادیابی با هدف نزدیک بودن بازیکنان به استان محل برگزاری اردو در قالب 2 منطقه شمال و جنوب کشور به ترتیب در همدان و بوشهر تدارک دیده شد.
وی اضافه کرد: در این اردوها نزدیک به پنج هزار فوتبالیست دیده شدند که در نهایت در هر کدام از مقطع های سنی زیر 16 و 18 سال 60 نفر انتخاب می شوند تا برای هر پست پنج بازیکن شایسته را در اختیار داشته باشیم.
وی یادآور شد: بازیکنان نهایی شده در نهایت 15خرداد به کمپ تیم ملی دعوت شوند تا از بین آنها تیم منتخب برای حضور در مسابقات مقدماتی آسیا آماده می شوند.
معینی گفت: بازیکنانی که به جمع نفرات نهایی راه پیدا نمی کنند نیز بصورت مستمر در اردوهای سه روزه مرکز استان ها و مناطق 9 گانه شرکت پیدا می کنند.
وی بیان کرد: در مدت زمان برگزاری اردوی استعدادیابی بازیکنان بسیار توانمند زیرنظر گرفته شدند که با حمایت لازم باید آنها یک پشتوانه قوی برای تیم ملی در سال های آینده هستند.
معینی گفت: در این استان با همت هیات فوتبال توجه ویژه ای به فوتبال پایه استان بوشهر شده که این امر نوید بخش آینده درخشان برای فوتبال این دیار است.
اردو تیم ملی زیر 16 سال از سه شنبه هفته جاری و اردوی تیم ملی زیر 18 سال از چهارشنبه هفته جاری به سه روز در بوشهر برگزار شد.