امام جمعه یاسوج گفت: دشمن با حربه اقتصاد به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان روایتی از امام صادق در خصوص تفسیر تقوی گفت: تقوی این است در جایی که خداوند امر کرد دیده شویم و در جایی که نهی کرده دیده نشویم که از جمله آن‌ها مجلس تهمت و شهوت و غیبت است.

امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود در خطبه اول نماز جمعه امروز شهر یاسوج افزود: از آن حضرت روایت کرده‌اند که هیچ گاه کینه‌ای از برادران دینی در دل نداشته باشد.

وی گفت: در جامعه دینی همه کارها بر محور خداست و با جامعه غیردینی و غیرخدایی تفاوت فاحشی دارد و مومن هر کاری که انجام می‌دهد تنها خدا را در نظر می‌گیرد.

حسینی گفت: در حکومت دینی همه با هم برابرند و انسان‌های مومن و خداپرست نسبت به یکدیگر برادر هستند و باید انسان نسبت به برادر دینی خود به وظایفی که بر عهده دارد عمل کند.

حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته یک بار دیگر تولد حضرت صاحب‌الزمان را تبریک گفت و افزود: ماه شعبان و رمضان با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند که امیدواریم از برکات آن‌ها استفاده کنیم و اگر رمضان شب قدر دارد ماه شعبان هم شب نیمه شعبان دارد.

امام جمعه یاسوج به فرمایشات اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: در آن جا مطالب مهمی از سوی ایشان داشتیم که راه را نشان دادند و تکلیف را بیان کردند.

وی گفت: ایشان انسان بیدار و هوشیاری هستند که خطرات را گوشزد می‌کنند که برنامه دشمنی آمریکا و استکبار علیه انقلاب را هشدار دادند.

حسینی افزود: برنامه کوتاه مدت آن‌ها بر هم زدن امنیت منطقه است که اکنون امنیت کشور مبتنی بر انسجام ملت شریف و تلاش سربازان گمنام امام زمان است و تلاش دشمن است که این امنیت را از بین ببرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن اقتصاد کشور ما را نشانه رفته است تصریح کرد: برنامه این است که اقتصاد را فلج کرده و مردم را از جمهوری اسلامی بدبین کنند و برنامه بلند مدت این است که اصل نظام را از بین ببرند.

حسینی خاطرنشان کرد: با حضور و انسجام ملت این نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود و هرگز دشمنان به نیات سوء خود دست نخواهند یافت به شرطی که همین حرکت خود را در 40 سال گذشته ادامه دهیم.

وی به انتخابات اشاره کرد و گفت: حتما باید در انتخابات شرکت کرد بنابراین غفلت نکنیم و همه را ترغیب به حضور کنیم و نکته دیگر اینکه برای خدا رای دهیم و قوم‌گرایی و تعصب محلی را در دستور کار قرار ندهیم.