فرماندار گچساران گفت: انتخابات مظهر اقتدار، وحدت، انسجام ملی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات پشتوانه بین المللی خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: برای حضور گسترده و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان گچساران تدابیر لازم اتخاذ شده است.
رحیمی ابراز کرد: انتخابات در این شهرستان هم اکنون با روند عادی و سالم در حال برگزاری است و مردم در شعب مختلف شهری و روستایی مشغول رای دادن هستند.
وی ادامه داد: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و کاربران رایانه برای برگزاری این دوره از انتخابات آموزش های لازم را فراگرفتند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری در انتخابات پایبندی خود را به نظام ثابت می کنند، گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات یک وظیفه ملی و تکلیف الهی است که ضامن بقای نظام است.
وی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.
وی گفت: 91هزار و 928 نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.
رحیمی تصریح کرد: 20 نیرو متخصص سخت افزاری کاربران اینترنتی را پشتیبانی می کنند و درصورت اختلال در اینترنت مشکل را برطرف خواهند کرد.
رحیمی اظهار داشت: 134شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان برگه های رأی مردم را در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می‌کنند.
وی ادامه داد: 64 شعبه از این تعداد در سطح شهر دوگنبدان و 70 شعبه نیز در روستاها و مناطق سخت گذر این شهرستان است.
474داوطلب انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کردند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران بیش از 90 روستا، چهار دهستان، یک بخش و 30 هزار نفر جمعیت روستایی و عشایری دارد.