رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات، با هماهنگی که با آموزش و پرورش داشتیم مدارس استان گلستان فردا تعطیل است.

به گزارش مرور نیوز، علی‎اصغر طهماسبی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هم امنیت شعب اخذ رای برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید این موضوع را رصد کند، افزود: تاکنون هیچ اعتراضی نداشتیم و در صورت تخلف می‎توانند به بخشداری یا معاونت پیشگری جرم استانداری به شمار 830-3248829 اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: با هماهنگی که با آموزش و پرورش داشتیم مدارس استان گلستان فردا تعطیل است.

طهماسبی تاکید کرد: قانون‎گذار برگزاری انتخابات را در روز تعطیل به‌مدت 10 ساعت در نظر می‎گیرد و تا کنون 2 ساعت تا ساعت 20 امشب تمدید شده و در صورت استقبال زمان تمدید مجدد اعلام می‎شود.

وی با بیان اینکه 80 درصد شعب در مدارس گلستان مستقر است، افزود: عمده علت و مشکل دستگاه احراز هویت است که 40 ثانیه برای هر رای طول می‎کشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان یادآور شد: به محض اینکه انتخابات به تمام برسد تا ساعت 10 تا 12 شب نتیجه انتخابات شورای شهر که انتخابات الکترونیک داشتند اعلام می‎شود.

وی تاکنون 650 هزار برگ تعرفه مصرف شده است، افزود: درباره صندوق الکترونیک مشکلی نداریم و بیشتر مشکل در خصوص طولانی شدن زمان رای‎گیری مربوط به دستگاه احراز هویت است.