سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: با استفاده یک شعبه سیار، بیماران بستری شده در بیمارستان 132 تختخوابی شهید بهشتی این شهرستان آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش مرور نیوز، این شعبه سیار در دو مرحله در بیمارستان شهید بهشتی آستارا مستقر شد و بسیاری از بیماران با به همراه داشتن شناسنامه در این حماسه سیاسی شرکت کرده و به نامزد مورد علاقه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر آستارا رای دادند.
وی ادامه داد: تعدادی از بیماران سرپایی مرکز فوریت های پزشکی بیمارستان آستارا نیز آرای خود را در این صندوق سیار انداختند.
وی با تقدیر از احساس تکلیف بیماران شرکت کننده در صحنه انتخابات، اضافه کرد: تمام اقشار جامعه باید پای صندوقهای رای بیایند و در آینده سیاسی کشور سهیم شوند.
بیمارستان 132 تختخوابی آستارا با بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی در فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید.
اکنون با توجه به رقابت 374 نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آستارا، 94 شعبه اخذ رای برای دریافت آرای مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فعال شده و 34 شعبه از آن در شهر آستاراست.
از مجموع شعب اعلام شده در این شهرستان، هفت شعبه شامل یک شعبه در شهر آستارا، چهار شعبه در بخش مرکزی و 2 شعبه در بخش لوندویل، سیار است و 58 هزار نفر در شهرستان آستارا واجد شرایط رای دادن هستند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.