رئیس ستاد انتخابات دزفول گفت: در پی استقبال کم نظیر مردم دزفول از انتخابات، تعدادی از شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه شدند.

به گزارش مرور نیوز امیر عیسی زاده اظهار کرد: از زمان آغاز رای گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه تا لحظه مخابره خبر بیش از 60 هزار برگ تعرفه رای در شعب اخذ رای دزفول مصرف شده است.

وی افزود: تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای از سوی ستاد انتخابات استان خوزستان تامین شده و در حال انتقال به دزفول برای توزیع در شعب اخذ رای است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دزفول عنوان کرد: علاوه بر تعدادی از شعب اخذ رای در دزفول، در بخش های سردشت و شهیون نیز با کمبود تعرفه مواجه شدیم که تامین شده است.

عیسی زاده، استقبال مردم از انتخابات در این دوره را کم نظیر دانست و گفت: با وجود گرمای هوا همچنان تمام 357 شعبه اخذ رای در شهرستان دزفول شاهد حضور پر شور مردم در پای صندوق های اخذ رای هستند.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش نیروی انتظامی و بسیج به خاطر تامین امنیت شعب اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان دزفول اظهار کرد: بیش از سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را در چهار بخش شهرستان دزفول بر عهده دارند.

 شهرستان دزفول با چهار بخش مرکزی، سردشت، شهیون، چغامیش و 9 شهر، 480 هزار نفر جمعیت دارد. 320 هزار نفر از جمعیت شهرستان دزفول شرایط شرکت در انتخابات را دارند.