فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود بیش ازیهزار نیروی پلیس به طور مستقیم در برقراری نظم و امنیت انتخابات نقش دارند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ سید مجتبی اشرفی عصرروز جمعه در گفت وگو باایرنا افزود: ماموران نیروی انتظامی با دقت در برقراری نظم و امنیت انتخابات در شهرستان تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات شهرستان به وجود نیامده، افزود: ماموران نیروی انتظامی از مرکز شاهرود تا دورترین نقاط شهرستان در پای صندوق های رای حضور داشته و با هرگونه تخلف و اخلال در امنیت انتخابات و شهروندان، با قاطعیت برخورد می کنند.
اشرفی یادآور شد: ایران در بین کشورهای ناامن منطقه از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و در این انتخابات دشمن همانند گذشته می کوشد با ایجاد ناامنی، ترس و وحشت در دل مردم به وجود آورد اما نیروی انتظامی به همراه دیگر نیروهای نظامی و امنیتی کشور، تمام توان خود را به کار بسته اند تا تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
از مجموع 225 شعبه اخذ رای، 127 شعبه در شهر شاهرود، 25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه در بخش بیارجمند شاهرود، آماده دریافت رای شهروندان هستند.
شهرستان شاهرود با 53هزار کیلومتر مربع یکی از وسیع ترین شهرستان های کشور است.