امام جمعه خواجه نفس از توابع شهرستان گمیشان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، سدی مستحکم در برابر دسیسه های استکبار و هجمه های دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، حاج آخوند امانگلدی حنفی اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز فارغ از جناح بندی های سیاسی و اینکه چه کسی رای می آورد، خود یک حماسه بزرگ است که برای دوستداران انقلاب عزت و اقتدار و برای دشمنان نظام یاس و ناامیدی به ارمغان می آورد.
وی ادامه داد: این نظام با مردم یک ارتباط ناگسستنی برقرار کرده و هیچ ابرقدرتی نمی تواند مردم را از آرمان های شهدا، نظام، انقلاب و رهبری جدا کند.
این روحانی اهل سنت؛ شور مردم در انتخابات امروز را غیر قابل توصیف بیان کرد و گفت: امروز حماسه دیگری در این منطقه و سراسر ایران رقم خورده است.
وی حضور در پای صندوق های رای را نماد دمکراسی، آزادی و مردم سالاری دینی قلمداد کرد و گفت: اینکه اکنون همه می تواند حرف و انتخاب خود را بیان کنند بیانگر آن است که نظام به برکت خون شهدا در اوج امنیت و آزادی قرار دارد.
مردم شهرستان گمیشان واقع در شمال غرب استان گلستان از صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور به پای صندوق های رای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها رفته اند.