ستاد انتخابات استان مرکزی با اعلام مشارکت 80 درصد تفرشی‌ها گفت: 51 درصد درصد از واجدان شرایط در استان مرکزی تاکنون رای دادند.

به گزارش مرور نیوز  ، شکراله حسن بیگی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به انتخابات در استان مرکزی اظهار داشت: از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 امروز 540 هزار و 844 نفر از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان در شعب اخذ رای حضور یافته و رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در ساعات پایانی رای گیری میزان مشارکت قابل ملاحظه ای رقم بخورد و شاهد حضور پرشور مردم در این انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: استقبال پرشور مردم در این دوره از انتخابات نشان از تحقق حماسه ای بزرگ در کشور و استان مرکزی دارد و این درحالی است که همچنان صفوف طولانی در برابر شعب دایر است و انتخابات تا ساعت 20 امشب از سوی وزارت کشور تمدید شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شهرستان تفرش با حضور 80 درصدی واجدین شرایط شرکت در انتخابات بیشترین مشارکت و شهرستان اراک با 42 درصد کمترین میزان مشارکت داشته است و باقی شهرستان ها نیز تاکنون مشارکت بیش از 50 درصدی را داشته اند.

وی عنوان کرد: 51.32 درصد از واجدین شرایط شرکت در انتخابات این استان استان تاکنون آرای خود را به صندوق ها انداختند.

حسن بیگی اضافه کرد: برای شهرستان های تفرش، دلیجان و آشتیان با تقاضای فرمانداران تعرفه ضافه ارسال شده و فرماندار ساوه نیز اعلام کرده که نیازمند تعرفه است که در اسرع وقت تامین می شود.

وی بیان کرد: تعرفه اخذ رای به میزان کافی در این دوره از انتخابات برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش بینی شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.