فرماندار قزوین با بیان اینکه انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است، گفت: تا ساعت 20 امروز، 250 هزار نفر از شهروندان این شهرستان به پای صندوق های رای رفته اند.

به گزارش مرور نیوز، سید علی موسوی گفت: با پیش بینی های انجام شده، تاکنون با مشکل کمبود تعرفه رای در این شهرستان مواجه نشده‌ایم.
فرماندار قزوین افزود: در این شهرستان 425 هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند.
وی اظهار کرد: با توجه به شرکت پرشور مردم در انتخابات، تعرفه‌های رای توزیع شده نسبت به انتخابات دوره پیش یعنی انتخابات ریاست جمهوری سال 92، 20 درصد افزایش یافته است.
موسوی ادامه داد: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور ساعات رای‌گیری تا ساعت 22 تمدید شده است و شعب اخذ رای تا این ساعت فعال هستند.
وی با بیان اینکه 529 شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین دایر است،افزود: از این تعداد 388 شعبه شهر و مابقی در روستاها می باشند و همچنین شعبه های سیار برای مناطق صعب العبور، بیمارستان ها، زندان ها، پادگان ها و کسانی که به هر دلیل قادر به حضور در مراکز اخذ رای نیستند پیش بینی شده تا کسی از رای دادن باز نماند.
فرماندار شهرستان قزوین افزود: براساس اطلاعات و اخبار دریافتی و رصد شعب اخذ رای، مشارکت مردم ولایت‌ مدار استان قزوین و استقبال از حضور در حماسه 29 اردیبهشت ماه مطلوب است و پیش بینی ما حضور بالای 70 درصد می باشد.
شهرستان قزوین به مرکزیت قزوین با بخش های مرکزی، کوهین، طارم سفلی، الموت شرقی و غربی نیمه شمالی استان را دربرگرفته است.