رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تا ساعت 22 امشب تمدید شده است و احتمالا تا وقتی که مراجعه کننده داشته باشیم فرآیند رای گیری ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، حمید ذکا اسدی عصر جمعه در جمع خبرنگارن اظهار کرد: تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب بوده است اگر به همین روال پیش رود مشارکت مردم به بیش از 65 درصد می رسد.

وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون از واجدین شرایط رای در استان پای صندوق های رای آمده اند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه توفیق حکومت مردم سالار به مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: هر چه حضور مردم و جوانان پررنگ تر باشد رییس جمهور آینده با پشتوانه محکم تر برنامه ها و اهداف خود را پیاده می کند.

وی عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تا ساعت 22 امشب تمدید شده است و احتمالا تا وقتی که مراجعه کننده داشته باشیم فرآیند رای گیری ادامه دارد.

ذکاء اسدی ادامه داد: نتایج انتخابات بعد از شمارش آراء اعلام می شود و این در حالی است که شمارش آراء بعد از اتمام رای گیری انجام می شود.

وی با بیان اینکه با تقاضای تعرفه بیشتر روبرو هستیم، افزود: کوهپایه پنج هزار تعرفه را تقاضا کرد و همچنین تقاضا تعرفه در مناطق ده بالا و سرآسیاب را داشتیم این نشان دهنده این است مردم در روز تعطیل برای گردش به این مناطق رفته بودند و همانجا رای داده اند.