مردم کرمان شب گذشته با برپایی جشن هایی مشارکت پرشور در انتخابات را جشن گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، پس از اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم در شهرهای مختلف استان کرمان با برپایی جشن هایی به جشن و سرور پرداختند.

در شهر کرمان هم مردم با حضور گسترده در میدان کوثر و خیابان هزار و یکشب پیروزی حسن روحانی را جشن گرفتند.

این تجمع که نشان از هم دلی، وحدت و رضایت مردم از عملکرد نظام در برپایی انتخابات های سالم و پرشور داشت تا نیمه های شب ادامه داشت.

مردم با در دست داشتن عکس های «حسن روحانی» ضمن حفظ حرمت و احترام سایر کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آنها، در کنار یکدیگر شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب سر دادند.

در این میان نیز هواداران سایر کاندیداها هم به دلیل پیروزی اصلی «حضور حداکثری در انتخابات» که متعلق به نظام و مردم است خرسند بودند و به هواداران رئیس جمهور منتخب تبریک می گفتند.

نیروی انتظامی هم به منظور تامین امنیت مردم در محل حضور و نظارت کامل داشت.

این است عهد ما که همگی زیر سایه پرچم ولایت با اتحاد و وحدت برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تا آخرین نفس تلاش کرده و فارغ از گرایشات سیاسی هر آنچه برای میهمن اسلامی در توان داریم به کار خواهیم گرفت تا نام ایران و ایرانی همواره سربلند باشد.

دشمنان بدانند وحدت ملت ایران ناگسستی است و جشن انتخابات باعث نزدیک شدن دل ها و تقویت هر چه بیشتر وحدت می شود.

حضور 72 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات نشان از حمایت و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و بیانگر اجرای عملی مردم سالاری در ایران اسلامی است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور با حضور گسترده مردم برپا و «حسن روحانی» با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شد.