فرماندار چالدران با اشاره به مشارکت 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: علاوه بر شوراهای روستایی، منتخبان شورای اسلامی پنج نفری مرکز این شهرستان /سیه چشمه/ نیز مشخص شدند.

به گزارش مرور نیوز، کریم حسین زاده افزود: حدود 30 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در چالدران سکونت دارند که از این تعداد بیش از 25 هزار و 250 نفر در انتخابات مشارکت کردند.
وی اضافه کرد: پس از شمارش آرای مربوط به شورای اسلامی شهر سیه چشمه به عنوان مرکز شهرستان، محمد کواکبی با سه هزار و 70 رای، جواد دادگر با 2 هزار و 574 رای، محمد ملکی با 2 هزار و 447 رای، محمد دلائی میلان با 2 هزار و 295 رای و مرتضی ایامی با 2 هزار و 165 رای حائز اکثریت آرا برای حضور در شورای این شهر شدند.
وی اظهار کرد: همچنین حسین ابراهیمی با 2 هزار و 89 رای، توحید پوررسول با هزار و 942 رای و برهان ایوبی با هزار و 906 رای نیز به عضویت علی البدل این شورا درآمدند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار امیدواری کرد که اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، در راستای نیازهای توسعه ای این منطقه گام بردارند.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته گذشته همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار شد.
چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.