رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در سابقه انقلاب به ثبت رساندند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام ابوالفضل عامری روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و نمایندگان ادارات دولتی و خصوصی عضو ستاد نماز جمعه گرگان، اظهار داشت: مردم در این عرصه نشان دادند، آنجایی که نظام، رهبری و اسلام نیاز به مشارکت آنها دارد، حضور یافته و از دستاوردهای انقلاب امام خمینی (ره) و شهدا حفاظت می کنند.
وی با بیان اینکه خلق حماسه حضور در انتخابات اخیر وظیفه مسئولان ارشد نظام را دوچندان کرد، گفت: مسئولان قدردان مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات بوده و در عمل نیز نشان دهند.
حجت الاسلام عابری همچنین در خصوص اهمیت نمازجمعه افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب از نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر نام برده اند باید از این ظرفیت بیش از گذشته با برنامه ریزی بهره برداری شود.
در این نشست که مسئولان و نمایندگان دستگاه های مختلف استان حضور داشتند ، محل فعالیت هر مجموعه در حوزه های روابط عمومی و اطلاع رسانی، جوانان، معاونت پشتیبانی و توسعه، سیاسی اجتماعی، فرهنگی تبلیغی، امور خواهران تشکیلات جدید ستاد نمازجمعه استان گلستان مشخص شد.
استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور دارای یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است که 53.27 درصد مردم آن در مناطق شهری زندگی می کنند و در 20 نقطه شهری استان هر هفته نمازجمعه اقامه می شود.