عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مشارکت گسترده و حضور آگاهانه مردم در انتخابات باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید مسئولان با تمام توان با خدمات خالصانه و شبانه روزی از این مردم فهیم و آگاه، قدرشناسی کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی فاضل میبدی خاطرنشان کرد: مردم بر اساس علاقه خود به نظام و انقلاب وارد صحنه انتخابات شده و از میان دو نوع نگاه و تفکر، به آقای روحانی رای دادند.
وی ادامه داد: آقای روحانی چهار سال، سیاست های خود را در سطح کلان نشان داده و فعالیت هایی را انجام داده اند، به همین دلیل رویکرد ایشان در این انتخابات، مورد قبول مردم قرار گرفت.
فاضل میبدی بیان داشت: امروز ادامه سیاست های آقای روحانی در مسائل سیاست خارجی، فرهنگی و داخلی مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.
استاد حوزه علمیه قم گفت: امید است دولت روحانی بتواند به مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی، پاسخ مثبت دهد.
فاضل میبدی تصریح کرد:مردم از نظراقتصادی ومعیشتی مشکلات زیادی دارندو باید دولت بابرنامه ریزی مناسب،وضعیت اقتصادی مردم را سامان دهد.
وی ادامه داد: دولت آقای روحانی در چهار سال آینده باید با فعالیت بیشتر در حوزه سیاست خارجی، بار تحریم ها را کاهش و به وضعیت مردم رسیدگی نماید.
انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران برگزیده شد.