معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: علی‌رغم این که در سطح شهر جایگاه‌های ویژه تبلیغات نصب شده بود ولی برخی شهروندان اقدام به نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی بر روی دیوارها و تیرها کرده‌اند که هم‌اکنون این موضوع برای نیروهای شهرداری مشکل‌ساز شده است.

به گزارش مرور نیوز، شهرام لازمی‌زارع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: علی‌رغم این که در سطح شهر جایگاه‌های ویژه تبلیغات انتخاباتی نصب شده بود ولی متاسفانه برخی شهروندان اقدام به نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی بر روی دیوارها و تیرها کرده‌ بودند که این موضوع برای نیروهای شهرداری بسیار مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: پاکسازی سطح شهر اردبیل از پوسترها و تبلیغات انتخاباتی به صورت شبانه‌روزی قبل از شروع انتخابات آغاز شده ولی این موضوع سبب نارضایتی نیروهای شهرداری شده است، چرا که قبل از شروع انتخابات تذکرات لازم در این زمینه داده شده بود که متاسفانه مورد بی‌توجهی قرار گرفت و شاهد نصب پوسترها در مکان‌های غیراصولی بوده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: امیدواریم به تذکرات و توصیه‌های داده شده توجه داده شود، چرا که مهم‌ترین هدف ما ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است و در این زمینه نیازمند مشارکت و همکاری آنان هستیم و اگر این همکاری‌ها نباشد نمی‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

لازمی‌زارع بیان کرد: موضوع قانون و قانونمداری انتظاری است که باید مورد توجه قرار داده شود و انتظار ما این است که همشهریان با پیروی از قوانین ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر خود در راستای رسیدن به پیشرفت و آبادانی هدایت کنند و شاهد چهره زیبای شهر باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات نیز شهرداری اردبیل با بکارگیری حداکثر نیروهای خدماتی همچنان در حال پاکسازی چهره شهر از پوسترها و بنرهای انتخاباتی هستند که به خاطر حجم بالای کارها از آغازین ساعات صبح تا پاسی از شب شست‌وشوی معابر ادامه دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر پایان یابد.