رییس ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد استان تهران گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) پرشور تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام مردم ورامین به حرم مطهر امام راحل اظهار داشت: به دلیل تقارن مراسم 14خرداد با ماه مبارک رمضان، امکان حضور عاشقان امام و انقلاب از استان های مختلف وجود ندارد و به همین خاطر وظیفه شهرستان های استان تهران و استان های همجوار تهران بسیار سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد:برنامه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به دلیل تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر روز 14خرداد و با حضور مقام معظم رهبری برگزار می شود و بعد از نماز مغرب و عشاء، روزه داران افطار میهمان سفره پر خیر و برکت امام راحل هستند

رییس ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد استان تهران: مردم ورامین همواره به صورت خودجوش و عاشقانه در مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت می کنند و امسال نیز علاوه بر حضور خود خانواده ها و افراد در این مراسم پرشور، بیش از 7 هزار زائر نیز توسط سپاه ناحیه ورامین به این مراسم اعزام خواهند شد.

وی گفت: مردم ورامین از سال 42 و قبل از آن ارادت خود را به امام( ره) به اثبات رسانده و عشق به ولایت و مرجعیت را نشان داده اند.