مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت که طرح نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فراورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود.

به گزارش مرور نیوز دکتر علی اصغر شریفی افزود: طرح تشدید نظارت های بهداشتی هرساله از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.
وی اظهار داشت: به همین منظور 2 اکیپ ثابت و 19 اکیپ سیار در 2 شیفت صبح و عصر به مراکز عرضه در سطح استان مراجعه و نسبت به بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اقدام می کنند.
وی ادامه داد: در این طرح ادارات دامپزشکی شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، اکیپ های نظارتی - بازرسی را تجهیز و در 2 شیفت کاری تمام مراکز عرضه و تولید فرآورده های خام دامی را با تعداد 30 نفر از پرسنل دکتر و کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت عمومی بازرسی می کنند.
شریفی ضمن قدردانی از همکاری سایر ادارات ذیربط در گشت های مشترک جهت حفظ سلامت کالاهای مصرفی خانوار در این ایام از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی (گوشت قرمز،مرغ ، ماهی، میگو ، گوشت چرخ شده و غیره ) مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی 1512 اعلام کنند.