رئیس ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت: امسال به رغم برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در ماه مبارک رمضان تاکنون 250 هزار نفر برای حضور در این مراسم در سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

به گزارش مرور نیوز، محمد علی انصاری روز سه شنبه در دیدار مسئولان ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: همه بخش های ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعم از فرهنگی، اجرایی، امنیتی و خدماتی آمادگی پذیرایی از مهمانان این مراسم را دارند.
وی ادامه داد: به غیر از ثبت نام کنندگان همچنین جمعی زیادی از مردم استان تهران و استان های اطراف نیز در این مراسم حضور خواهند داشت که این مساله وظیفه ستاد برگزاری را سنگین تر می کند.
انصاری گفت: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) امسال در روز 14 خرداد از ساعت 18 تا 20 برگزار شده و سپس از شرکت کنندگان با ضیافت افطار پذیرایی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور و انبوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: این نمایش عظیم جلوه ای از حضور ملت ایران در سایه مکتب سیاسی حضرت امام(ره) بود.
انصاری گفت: ملت ایران با حضور خود درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، یکی از یاران حضرت امام(ره) را که سابقه روشنی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت را انتخاب کردند و این نشان می دهد که مردم ایران پس از گذشت قریب به 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان به یاران امام(ره) ایمان دارند.
وی گفت: سخنان دکتر روحانی پیرامون صلح و آرامش طلبی ملت ایران نشات گرفته از آرمان های امام راحل است و همگان دیدند به رغم برخی بداخلاقی ها که در انتخابات شد مردم سکان اجرای کشور را به دست یکی از یاران حضرت امام(ره) سپردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539