نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آژیر غارت فرهنگی از 20 سال گذشته نواخته شده اما پناه نگرفته ایم، گفت: هنوز هم برنامه موفقی برای مقابله نداریم.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جمع کارمندان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در عالم هستی یک مبدأ دوستی بیشتر وجود ندارد و آن خداوند است.

وی با بیان اینکه در هر تأثیری مبدأ موثر خداوند است، بیان کرد: اسماء حسنی نیز اینگونه بوده و تنها برای خداوند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بنابراین برای شناخت دوست و دشمن نیز باید از اینجا آغاز کنیم چراکه اگر دوستی واقعی باشد به خدا برمی گردد.

عبادی با تأکید بر اینکه بهترین نوع دوستی را دوستی با پدر و مادر است، عنوان داشت: دوستی پدر و مادر دوستی واقعی بوده که از طرف خداوند در قلب پدر و مادر قرار داده شده و بدون توقع است.

وی اضافه کرد: آنچه که پدر و مادر انجام می دهند مظهر خداوند است چراکه پدر و مادر نسبت به فرزند هیچ توقعی ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، محبت اهل ایمان را یکی دیگر از مظاهر خدا عنوان کرد و گفت: کسی که ایمان دارد بندگان خدا را بدون هیچ چشم داشتی دوست دارد و از این رو مظهر ایمان خدای خود است.

عبادی با بیان اینکه محبت مومن یکطرفه است و توقف ندارد، افزود: هرچه ایمان بالاتر برود این محبت نیز تشدید می شود.

وی با اشاره به اینکه از 20 سال گذشته صدای تهاجم فرهنگی و آژیر غارت فرهنگی به گوش رسیده است، بیان داشت: اما تاکنون برای آن هیچ کاری انجام نداده و پناه نگرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل ما این است که هوای نفس و علاقه به دنیا برای دل ما نقش می پردازد، بیان کرد: تمام مصائب و مشکلات ما نیز در طول تاریخ از همین یک کلمه است.