نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نامگذاری سوم خرداد به عنوان روز مقاومت ملی بدان معناست که ما از آرمان‌های انقلاب تنزل پیدا نخواهیم کرد و در دنیا جایگاه شایسته پیدا کرده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سید حسن عاملی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل با بیان اینکه ملت ایران با اراده توانستند تصویری شایسته از مقاومت ملت را نشان دهند، افزود: نامگذاری سوم خرداد به عنوان روز مقاومت ملی بدان معناست که ما از آرمان‌های انقلاب تنزل پیدا نخواهیم کرد و در دنیا جایگاه شایسته پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه راه ما در برابر دشمن مقاومت است، افزود: اجتماع اخیر مزدوران آمریکایی در عربستان ثابت کرد که دشمن، دشمنی نیست که اگر یک قدم عقب برویم، مشکلات ما را حل کند.

عاملی تاکید کرد: تا مردم روحی حماسی دارند، دشمن به آرزوی خود نخواهد رسید.

سردار فرهنگ مستعد جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه خرمشهر پس از 34 روز مقاومت توسط مردان و زنان غیور کشور به اشغال درآمد، افزود: اما پس از 578 روز اشغال با ایثار، فداکاری، وحدت، یکدلی و طراحی عملیاتی جهادی، انقلابی و مردمی و با مشارکت تمامی نیروهای مسلح از چنگال رژیمی بعثی آزاد شد.

وی آزادی خرمشهر را نماد قدرت الهی دانست و افزود: بر همین اساس امام خمینی(ره) فرمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این آزادی در سایه اخلاص و توکل به خدا بود.

مستعد گفت: امروز دشمن با غرور و مستی از قدرت خود، رقص شمشیر می‌کند، ولی ما با درایت مشق عشق می‌کنیم.

گفتنی است در ادامه نیروهای مسلح مستقر در میدان رژه رفتند.