معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه قدرت موشکی و دفاعی ایران سبب شده دشمنان و به‌ویژه آمریکا نتوانند کشور را تهدید کنند گفت: دشمن به دنبال گرفتن قدرت موشکی از کشور ما است.

به گزارش مرور نیوز، سردار علی استاد حسینی امروز و هم‌زمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع نیروهای مسلح استان و در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد که توان دفاعی و موشکی را از کشور ما بگیرد چرا که همین توان و قدرت موشکی به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای تهدیدات آن‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توان دفاعی و موشکی کشور گفت: دشمن از توان دفاعی ما هراس دارد و لذا تلاش دارد مانع از این تولیدات شود چرا که این قدرت موشکی و دفاعی سبب اقتدار ایران در منطقه شده است و این سبب هراس دشمنان و به‌ویژه آمریکا شده است.

معاون سازمان بسیج مستضعفین با اذعان به اینکه در ایران توان کافی برای تولیدات موشکی وجود دارد خاطرنشان کرد دشمن می‌خواهد این توان وجود نداشته باشد و مانند 8 سال دفاع مقدس از هیچ توان دفاعی برخوردار نباشد.

حضور مردم سایه جنگ را از سر کشور برداشته است

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جهان گفت: حضور گسترده مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب سبب شده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

سردار استاد حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حضور مردم درصحنه‌های مختلف مانع تهدیدات دشمن است و سایه جنگ را از سر کشور برداشته است تصریح کرد: توان موشکی و دفاعی کشور و همچنین حضور مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی سبب شده تا سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.

وی با بیان اینکه مردم بهترین پشتوانه برای نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب از طرق مختلف کشور ما را تهدید و تحریم کردند و همیشه اذعان کردند و گزینه‌های نظامی را علیه ایران به کار می‌برند اما تاکنون نتوانستند و این به خاطر حضور مردم و همچنین اقتدار ایران در منطقه و جهان است.