معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور گفت: شیوه‌های سنتی آموزش وجذب دانشجو نمی‌تواند ما را به اهداف آموزش عالی برساند.

به گزارش مرور نیوز، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: انتخابات اردیبهشت ماه 96 عزت و افتخاری برای ایران اسلامی بود. امروز این جناح و آن جناح سیاسی مهم نیست بلکه ما ملت واحدی هستیم و در منطقه‌ای که با جنگ مواجهه است بیشترین امنیت وبهترین وضعیت سیاسی و اجتماعی برخورداریم که این انتخابات نشان دهنده موقعیت کشور دراین منطقه است.

محمد حسن دوگانی در خصوص ساماندهی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور گفت: هدف دانشگاه پیام جمع کردن واحدها به شکلی که بخواهیم آنها را از هدف‌های علمی، آموزشی و علمی و فناوری آنها دور کنیم نیست بلکه هدف دانشگاه این است که رویکردها را تغییر بدهیم یعنی اگر جایی فعالیت آموزشی و میزان جذب دانشجو کمرنگ شده است نقش فعالیت‌های پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان را پررنگ تر کنیم.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه یک ماموریت بزرگ فراملی به دانشگاه پیام نو رواگذار شده است. اینکه به دانشگاه اجازه داده شده است با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی هاب بین المللی را راه اندازی کند و برای ایجاد مقاطع ارشد و دکتری در بحث آموزش های نوین مثل نیمه حضوری وباز و ترکیبی اقدام کند.