مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: 50 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، غلامحسن اکبری با اشاره به برنامه فرهنگی ورزشی سوم خرداد در ملایر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر 50 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری همایش‌های کوهنوردی و پیاده‌روی آذین‌بندی و برگزاری مسابقات فوتسال، اسکیت، والیبال از مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در این ایام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به استقبال از دوومیدانی کار جوان ملایری گفت: احمد غفاری دوومیدانی کار جوان ملایری که در مسابقات آسیایی تایلند خوش درخشیده و مجوز ورود به مسابقات آسیایی اندوزی را باافتخار کسب کرده بود در گلزار شهدای بهشت هاجر شهرستان ملایر مورد استقبال قرار گرفت.

اکبری عنوان کرد: غفاری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر پس از ورود خود به مقام شامخ شهدای گران‌قدر 8 سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش این شهرستان بیان کرد: ورزشکاران شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی برای کسب عناوین جهانی در رشته‌های ورزشی دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ورزشکاران باانگیزه ملایری باوجود بسیاری از کاستی‌ها توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی خوش درخشیده و دل مردم را شاد کنند که این جای قدردانی و تقدیر دارد.