مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، 1382 مبلغ به سراسر استان سمنان اعزام می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به در پیش رو بودن ماه رمضان اظهار داشت: 1382 مبلغ زن و مرد برای اجرای مناسبات و مناسک این ماه به سراسر استان سمنان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه 317 مبلغ از آقایان ساکن در استان سمنان برای اجرای مناسک این ماه و تبلیغ دین در بین مردم اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: 72 نفر از مبلغان از بین بانوان استان سمنان انتخاب‌شده است که برای تبلیغ در این ماه و بهره‌برداری از فضیلت‌های ماه رمضان از ظرفیت مبلغان استان سمنان استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه تعداد مبلغان بومی در ماه رمضان نسبت به سال گذشته است اذعان کرد: برگزاری نماز جماعت، تبلیغ دین، تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پاسخگویی به سؤالات شرعی ازجمله وظایف مهم این مبلغان است.

وی حفظ اتحاد مسلمانان را یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت مبلغان دانست و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین سیره اولیاء الهی از دیگر وظایف مبلغان به شمار می‌آید.

شکری با اشاره به برگزاری طرح توسعه فرهنگ نهج‌البلاغه در ماه رمضان یادآور شد: 130 مسجد قدیمی و 15 زورخانه سنتی برای اجرای این طرح با سازمان تبلیغات همکاری می‌کنند.