مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) گفت : هیچکس تصور نمی کرد پس از این همه دشمنی و تلاش دشمنان ، 42 میلیون نفر پس از 40 سال از عمر انقلاب در انتخابات شرکت کنند و این تعداد رای از هزاران موشک و بمب اتمی بالاتر است و دشمن را بهت زده کرده است .

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی روز چهارشنبه در یادواره شهدای مازندران در فتح خرمشهر در ساری افزود : حضور مقتدرانه مردم پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت به دنیا نشان داد که پس از 40 سال از انقلاب هنوز دموکراسی در این کشور حاکم است.
وی ادامه داد : این افتخار جمهوری اسلامی است که رقابت های انتخاباتی بسیار سنگین و سخت بود ، اما بدون بی حرمتی هایی که نظیرش را در انتخابات امریکا و طرح مسائل امنیتی این کشور دیدیم، برگزار شد.
گواهی با بیان اینکه منتخب مردم کارش امروز سخت تر و مسئولیتش در برابر رهبری، شهدا، ملت و کشور هزاران برابر شده است، تاکید کرد : در فضای دموکراسی، هرکس حرفش را می زند البته خط قرمزهایی نیز وجود دارد که باید رعایت شود که می شود، چراکه رای آورندگان نیز اهل جبهه و جنگ هستند.
وی افزود : طرح وعده و صحبت های گوناگون در صحنه انتخابات نباید ما را دلسرد کند، افق و مقصد و مقصود ما روشن است حتی اگر دشمنان دشمنی های خود را انجام می دهند، باید بفهمند امروز نیز ایران از ارزش های خود کوتاه نمی آید و بر نمی گردد چراکه این مردم همان مردم دوران دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهرند.
گواهی گفت : امروز اگر شاه عربستان خوش رقصی و خوش خدمتی می کند برای دوره گردی چون ترامپ که کشکول گدایی بر دوش گرفته و در منطقه دوره گردی می کند تا از گاو خوب شیردهی چون عربستان شیردوشی کند، باید بداند خوابی که برای ایران دیده اند تعبیر نمی شود.
وی افزود : نباید غافل بود، آمریکا که تمامی سلاح های تاریخ گذشته اش را به شاه عربستان می فروشد و در ام القرای اسلام، یهود و مسیحیت دوره گردی می کند تا به بهانه مبارزه با تروریسم که منظورش جمهوری اسلامی ایران است، متحد جمع کند، برای ما کاری نمی کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) گفت : امروز رئیس دولت ام القرای اسلام با دختر رئیس جمهور آمریکا که بدون هیچ حجابی در سرزمین وحی و نزول قرآن و جبرئیل حاضر شده، دست می دهد و هدیه چند میلیون دلاری به وی اهدا می شود، اما به علت تهدید و خفقان هیچ اتفاقی نمی افتد ، اما در ایران چنین خطایی از کسی سر نمی زند و حتی بد حجابی ها در برخی ستادهای انتخاباتی نیز ملت را نارحت می کند که البته باید در برابر اینگونه رفتارها صبور باشیم.
وی تاکید کرد : در ایران کسی نمی تواند از قانون عدول کند، مرزبندی و جایگاهها مشخص است، همه مسئولان دورهمند و باید باشند، فضای کشور امروز فضای خوبی است که اگر تدبیر رهبری نبود امروز باید در مازندران با داعش درگیر می شدیم.
گواهی خاطرنشان کرد : در سال 91 در اوج اینکه می گفتند دنیا با ما سرجنگ دارد، سران 120 کشور جهان در جنبش عدم تعهد بدون هیچ مشکل امنیتی در ایران حضور یافتند.
وی با اظهار این که تدبیر رهبری جنگ را به بیرون از مرزها کشاند ، گفت : امروز نیز نگرانی نداریم، باید در برابر سختی ها مقاوم و گوش به فرمان رهبری باشیم.
گواهی افزود : کارهای زیادی توسط دولت های مختلف در کشور انجام شده، بی انصافی است که بگوییم کاری انجام نشده زیرا ما از هیچ به رده هشت کشور اول علمی دنیا رسیده ایم، امروز تنها معضل ما نگهداری مردم است نه جنگ و تحریم، نیاز مردم باید برطرف شود و خواسته های رهبری در طول 28 سال از مسئولان رفع بیکاری، اشتغال، اقتصاد منهای نفت، اقتصاد مقاومتی بوده و است.
استان مازندران برای فتح خرمشهر 269 شهید تقدیم کرد که زمان شهادت 13 تن از آنان روز سوم خرداد بوده است .
در این مراسم که خانواد های شهدای مازندرانی فتح خرمشهر و دیگر خانواده های شهدا از جمله خانواده های شهدای مدافع حرم و جمعی از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند ، یاد و خاطره تمامی شهدا گرامی داشته شد.