رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در محکومیت جنایات آل خلیفه در بحرین راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر روز جمعه 5 خرداد پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، نصرالله شفیعی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم راهپیمایی محکوم کردن جنایات آل خلیفه در استان بوشهر با بیان اینکه آل خلیفه جنایات بی‌شماری علیه مسلمانان به ویژه شیعیان انجام داده است اظهار داشت: رژیم آل خلیفه به سبب نوکری و وابستگی به آمریکا و حکام رژیم آل سعود بدیهی‌ترین اصول حقوق بشر را نسبت به مردم مظلوم بحرین رعایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در بحرین هزاران شیعه زندگی می‌کنند تصریح کرد: آل خلیفه با همدستی آل سعود سال‌های است که جوانان، زنان و کودکان را به خاک خون می‌کشد و از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم بحرین و علمای بزرگ به خصوص حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم فروگذار نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه سردمداران رژیم آل خلیفه با مجروح کردن و با به شهادت رساندن مردم بحرین روز بروز سایه شوم استعمار و استکبار بر کشور بحرین می‌گستراند تاکید کرد: اینک جنایات رژیم آل سعود وارد مرحله خطرناکی شده و مزدوران آل خلیفه پس از سفر اخیر ترامپ به منطقه، قصد آن دارند که از حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت کنند.

شفیعی، ضمن محکوم کردن جنایات آل خلیفه افزود: نه تنها شیعیان بحرین بلکه تمام مسلمان و آزادیخواهان جهان در مقابل این توطئه و جسارتی که به رهبر شیعیان بحرین شده ایستاده‌اند و هرگز بی تفاوت و ساکت نمی‌شوند.

وی از برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم استان بوشهر بعد از نماز جمعه خبرداد و افزود: این راهپیمایی با حضور گسترده آحاد مردم به‌خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و روحانیون، اصناف، مدیران، ورزشکاران، بسیجیان و قشرهای مختلف برگزار می‌شود و با حضور خود در این مراسم همبستگی خود را با مردم مبارز بحرین اعلام می‌کنند.

وی با دعوت بر حضور گسترده مردم در محکومیت جنایات آل‌خلیفه در بحرین خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار شهرهای مختلف استان بوشهر با حضور معنوی و با بصیرت خود در راهپیمایی اعتراض‌آمیز در محکومیت جنایات آل‌خلیفه در بحرین همگام، هم‌صدا و همدل با سراسر کشور ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام و شهدا، عظمت، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار خون‌آشام جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب به اثبات می‌رسانند.