اهدای عضو کودک چهار ساله دامغانی به چهار بیمار نیازمند، جشن پیروزی دکتر روحانی در زادگاهش، اهداف سند 2030، جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از مهم ترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی استان سمنان در 2 روز گذشته بوده است.

به گزارش مرور نیوز، اهدای عضو کودک چهار ساله دامغانی به چهار بیمار در صدر شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
** اخبار محلی در شبکه های اجتماعی
- کودک چهار ساله دامغانی٬ روز شنبه سی ام اردیبهشت 96 ٬ عابر پیاده ای بود که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد، پس از تایید مرگ مغزی این کودک و با مذاکرات انجام شده این خانواده در کمال انسان دوستی به اهدای اعضای بدن فرزندشان رضایت دادند تا به چهار بیمار نیازمند زندگی دوباره ببخشد که درصدر شبکه های اجتماعی استان قرار گرفت.
-حضور پرشور همشهریان دکتر روحانی در جشن پیروزی زادگاهش در شهرستان سرخه چهارم خرداد 96 همراه با تصاویر بود.
-فوت فردی 50 ساله در ارتفاعات کوههای اطراف شهر شاهرود از دیگر اخبار این استان در شبکه های اجتماعی بوده است.
** اخبار کشوری در شبکه های اجتماعی استان سمنان
- اهداف کلان توسعه پایدار سازمان ملل متحد در سند 2030 در شبکه های اجتماعی مورد بازتاب قرار گرفت که پایان دادن به فقر، به گرسنگی، زندگی سالم و ارتقاء رفاه، آموزش با کیفیت و برابری جنسیتی و در دسترس بودن آب سالم است، بیان شد.
-مجید نائینی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود،
-پاول دورف مدیرعامل تلگرام در پاسخ به سوال کاربر درباره افزایش ظرفیت سوپر گروه ها گفت ظرفیت سوپرگروه ها درآینده ای نزدیک به 10 تا 20 کانال افزایش خواهد یافت.
-دوربین های نظارتی پلیس به صورت هوشمند برای خودروهایی که بدون معاینه فنی معتبر هستند و به ازای هر 24 ساعت جریمه صادر می‌کنند.
-میزان جریمه خودروهای بدون معاینه فنی در شهرها و کلانشهرها متفاوت است، در شهرها مبلغ 40 هزار تومان و در کلانشهرها 50 هزار تومان جریمه صادر می شود.