رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم همدلی و یکدستی شورای پنجم موجب ارتقای شهر شود.

به گزارش مرور نیوز، رضا امینی در جلسه شورای علنی شهر اصفهان اظهار کرد: خوشحالیم که انتخابات در جمهوری اسلامی و استان اصفهان با حضور مشتاقان انجام شد و علیرغم برنامه دشمن مردم با آگاهی نشان دادند در صحنه حضور دارند. در انتخابات اخیر مردم از ساعت اولیه حضور بزرگی داشتند و منتخبان مردم باید قدر این حضور مشتاقانه را بدانند.

وی ادامه داد: امیدوارم همدلی و یکدستی شورای پنجم موجب ارتقای شهر شود. مردم در شورا فواصل سیاسی را نمی‌بینند بلکه شورای پنجم باید برای همه کار کند؛ ما هم سعی می‌کنیم در دو ماهه باقی مانده همه همت خود را معطوف کنیم تا قطار خدمت برای شورای پنجم آماده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امیدوارم منتخبان شورای پنجم که اعتماد مردم را جلب کردند اصفهان را به جایگاه اصلی خود و شور و نشاط را به مردم این شهر باز گردانند. آن‌ها باید بدانند که احترام به همه سلایق مهم است و هیچ گروه و نهادی قادر به اداره کشور به تنهایی نیست.

وی ادامه داد: همه مردم منتظرند ببینند نمایندگان مجلس، منتخبان شورا و رییس جمهور چه چیزی را رقم می‌زنند. متاسفانه رفتار برخی از شوراها در کشور موجب شد، مجلس شورای اسلامی در یک اقدام عجولانه تعداد اعضای شورا را کاهش دهد و امیدواریم که شوراها بیشتر از گذشته بتوانند خدمات ارائه دهند.

امینی افزود: آن‌ها باید بدانند اصفهان مرکز تمدن و بیداری است و ما به عنوان اعضای شورای چهارم آماده‌ایم اگر شورای پنجم از ما مشاوره و کمک خواست به یاری آن‌ها بشتابیم چون شورای شهر اصفهان شورای همه سلایق است.