فرماندار کرمانشاه گفت: کار بازشماری برخی از صندوق های اخذ رای این شهر که بنا به خواسته جمعی از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات شوراها از صبح امروز (شنبه) آغاز شده، کماکان ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، فضل الله رنجبر اظهار کرد: این صندوق ها براساس پراکنش سطح شهر کرمانشاه به صورت تصادفی انتخاب شده اند و آراء داخل آن ها دوباره بازشماری می شوند.
وی افزود: علاوه بر صندوق های رای شهر کرمانشاه، تعدادی از صندوق های رای در شهرهای هلشی و کوزران نیز که جمعی از نامزدهای شورا به آن اعتراض داشتند نیز در حال بازشماری مجدد هستند.
رنجبر با غیرواقعی دانستن هرگونه گمانه زنی در خصوص نتایج جدید، گفت: تا زمانی که کار شمارش آراء به صورت قطعی به پایان نرسد هیچ موضوعی را نمی توان بیان کرد.
فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: نتیجه نهایی بازشماری صندوق های رای پس از بررسی میزان آرای مندرج در صورت جلسه های نهایی مربوط به نامزدهای علی البدل و تطبیق آن با میزان آرای تجمیع شده در سامانه اعلام می شود.
وی در پایان اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با تمام توان از آراء مردم حفاظت کرده و اجازه نمی دهد تا حق کسی تضییع شود.
شورای شهر کرمانشاه دارای 11 عضو اصلی و هفت عضو علل البدل می باشد که پس از اعلام نتایج انتخابات و مشخص شدن این اعضا، جمعی از نامزدها به نتایج اعلام شده اعتراض کردند.