مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از آغاز توزیع سه هزار کیسه جمع آوری کمک های مردمی جهت دستگیری از نیازمندان این شهرستان، در قالب طرح همیان مولا خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، رحمت الله رجبی گفت: این طرح به لحاظ تلاش مردم برای زنده نگه داشتن سیره امام علی(ع) و اطعام فقرا در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
وی افزود: اقلام جمع آوری شده، توسط مددکاران کمیته امداد امام (ره) با همکاری معتمدان محلی بین نیازمندان توزیع می شود.
وی اظهار کرد: برنج، روغن، ماکارونی، انواع کنسرو، قند، شکر، چای و حبوبات در اولویت جمع آوری و توزیع بین نیازمندان قرار دارد.
رجبی خاطرنشان کرد: با همکاری خیران، هیات امنای مساجد و کمیته امداد امام (ره) سه هزار وعده غذای گرم به ارزش 210 میلیون ریال در زمان افطار در مساجد جامع آستارا و روستاهای کانرود و ویرمونی این شهرستان بین نیازمندان توزیع می شود.
مدیر کمیته امداد امام (ره) آستارا بیان کرد: 876 حامی از 315 یتیم در این شهرستان حمایت می کنند و خیران و علاقمندان می توانند با مراجعه به کمیته امداد آستارا ایتام مورد نظر خود را انتخاب و با پرداخت حداقل 200 هزار ریال به ازای هر یتیم در ماه از آنها حمایت کنند.
آستارا 91 هزار نفر جمعیت دارد که 2 هزار و 661 خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.


بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا با شرکت 31 تیم در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان آغاز شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا همواره از علاقمندان و حساسیت های لازم برخوردار بوده است و تیم های شرکت کننده در رده سنی آزاد در هشت گروه با هم رقابت خواهند کرد.
شاهین شربیانی اضافه کرد: 6 تیم پیشکسوتان بالای 40 سال نیز در دو گروه به صورت دوره ای با همدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: این مسابقات هر شب بعد از افطار با چهار بازی به قضاوت داوران کمیته داوران هیات فوتبال آستارا برگزار می شود و در ایام ارتحال امام خمینی (ره) و شب های قدر تعطیل خواهد شد.
مسابقات ورزشی جام رمضان آستارا نظیر فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون از علاقمندان زیادی برخوردار است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.