مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه مقرر شد در سال 1396 بر فعالیت های استانی تمرکز کنیم، گفت: از آثار هنرمندان استان خوزستان در حوزه تئاتر مقاومت حمایت خواهیم کرد.

به گزارش مرور نیوز از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، علیرضا عاقل زاده با بیان اینکه یکی از اهداف مهم انجمن در سال جدید تمرکز بر فعالیت های تئاتر مقاومت در استان های کشور است، تصریح کرد: با این کار قصد حمایت از هنرمندان فعال در این حوزه را داریم.
وی افزود: طی گفت وگو با هنرمندان استان خوزستان در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از مشکلات هنرمندان تئاتر این استان با خبر شدیم که مقرر شد با طرح های حمایتی و همکاری های دو جانبه، مشارکت در تولید آثار ارزشمند را در دستور کار خود قرار دهیم.
عاقل زاده با اشاره به حمایت انجمن تئاتر از نمایش «روزی روزگاری» به کارگردانی مهدی زمین پرداز نیز تاکید کرد: این نمایش از 22 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه سال جاری در چهار استان مرزی سیستان وبلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان و در دور افتاده ترین نقاط کشور که از امکان توسعه کمتری بهره یافته اند، برای عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس افزود: این نمایش با استقبال گسترده اقشار مختلف این استان ها اعم از روحانیون و ائمه جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، فرمانداری و استانداری، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان و از همه مهمتر خانواده ها روبه رو شد.
وی خاطر نشان کرد: اجرای این نمایش با همت و تلاش مجاهدت گونه گروه نمایش میسر شد که با وجود مصائب و مشکلات بسیار زیاد بر انجام این کار اهتمام ورزیدند و خوشحالیم که در سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهر اجرای آخر خود را انجام دادند.
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همچنین به جلسه مدیران ارشاد استان خوزستان به توسعه همکاری دو جانبه بین انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و انجمن هنرهای نمایشی استان اشاره کرد و افزود: مقرر شد علاوه بر مشارکت و حمایت انجمن از آثار تولیدی هنرمندان استان خوزستان، تشکیل کارگاه تولید متون ارزشی نیز در آینده ای نزدیک در دستور کار قرار گیرد.