سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جریان بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید رونق بخشی به صنعت ساخت و ساز و تولید بود که خوشبختانه این رونق آغاز شده است.

به گزارش مرورنیوز، منوچهر حبیبی افزود: اعتقاد داریم هر صنعتی که می‌خواهد زنده بماند باید به سمت صادرات پیش برود و در عین حال با مشتری مداری، کیفیت در تولید را نیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: با تدابیر صورت گرفته توسط دولتمردان و بویژه مدیریت ارشد استان، تسهیلات لازم جهت ایجاد رونق در واحدهای تولیدی مشکل دار و نیازمند سرمایه در گردش آغاز شده است.

حبیبی اضافه کرد: استان قزوین از جمله استان‌های دارای برند در سرامیک و کاشی است و سومین استان در این زمینه است که در تلاش هستیم تا نسبت به جذب بازارهای جهانی در پساتحریم بر رونق تولید استان بیفزاییم.

در این بازدید که عسگری فرماندار شهرستان البرز، پرزحمت، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، زکی زاده مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایشان را همراهی می کردند از قسمت‌های مختلف شرکت پیکره به عنوان اولین مجموعه تولید پلت پلاستیکی در خاورمیانه و شرکت کاشی پارس به‌عنوان سومین تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور بازدید به عمل آمد.