در چهل و هفتمین نشست کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش آموزش عالی، با ایجاد مرکز رشد هنر اصفهان موافقت اصولی به عمل آمد.

به گزارش مرور نیوز، مرکز رشد هنر اصفهان در راستای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه‌ میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری به منظور حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان بر پایه هنر راه‌اندازی شده است و کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش آموزش عالی در چهل و هفتمین نشست خود، موافقت اصولی این مرکز رشد را تصویب کرد.

با توجه به ظرفیت‌های هنری استان اصفهان، ایجاد مرکز رشد تخصصی هنر در اصفهان‌ زمینه‌ساز تبدیل این استان به یکی از قطب‌های کشور در توسعه کارآفرینی مبتنی بر فرهنگ و هنر و همچنین تبدیل خلاقیت‌ها و نوآوری‌های این حوزه به محصولات و خدمات قابل ارائه به بازار خواهد شد.

ارائه خدمات حمایتی و هدایتی نظیر تامین فضای فیزیکی استقرار و پشتیبانی‌های لازم، کمک به تجاری‌سازی محصولات حوزه فرهنگ و هنر، ایجاد ارتباط میان واحدهای مستقر و سازمان‌ها و نهادهای مرتبط بخشی از خدمات قابل ارائه به واحدهای هنربنیان مستقر در این مرکز رشد است.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،‌ مرکز رشد هنر اصفهان در خیابان شیخ بهایی اصفهان واقع شده و در حال حاضر 17 شرکت و موسسه هنربنیان در این مرکز رشد مستقر هستند.