رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اراک گفت: نامزدهای معترض پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان از روز جاری( دوشنبه) به مدت پنج روز فرصت دارند مستندات خود را به هیات نظارت ارایه دهند.

به گزارش مرور نیوز، روابط عمومی هیات نظارت استان مرکزی، هادی غفاری افزود: هیات نظارت شهرستان اراک از روز دوشنبه هشتم خرداد ماه به مدت پنج روز فرصت دارد پس از دریافت رسمی صورتجلسه هیات اجرایی شهرستان، شکایت نامزدها را بررسی کند.
وی ادامه داد: کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چنانچه مدارک و مستنداتی در تایید شکایت خود دارند، می توانند در مهلت مقرر این مدارک را به این هیات تسلیم کند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اراک خاطر نشان کرد: اعضای این هیات با اهتمام ویژه و دقت کامل، همه شکایت ها را بررسی و نتایج را در مهلت مقرر قانونی به هیات اجرایی و هیات عالی نظارت استان اعلام می کند.
غفاری افزود: در صورتی که برخی نامزدها نسبت به تصمیم هیات اجرایی و نظارت شهرستان در بررسی شکایت ها معترض باشند می توانند در مهلت قانونی شکایت خود را به هیات عالی نظارت استان ارائه دهند.
یک میلیون و 53 هزار و 596 نفر واجد شرایط رای دادن در استان مرکزی وجود دارد.