عباس کاظمی فرد طلاکاراستهبانی می گوید:به واسطه ارادتی که به خاندان اهل بیت (ع) دارم، آرزوی خدمت به این خاندان را داشتم که محقق شد.

به گزارش مرور نیوز، عباس کاظمی افزود:‌ این آرزو را در ذهن و دلم داشتم تا اینکه بهمن ماه 94 یکی از دوستان به من زنگ زد و گفت ستاد بازسازی عتبات عالیات قصد دارد گنبد مطهر حرم حضرت علی (ع) را مجددا طلاکاری کند بیا و اسمت را بنویس.
کاظمی فرد ادامه داد: 15 بهمن ماه 1394 عازم شهر نجف عراق شدم و بیش از 9 ماه افتخار همکاری در طلاکاری گنبد حرم امیرالمومنین نصیبم شد.
این هنرمند طلاکار اهل استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز افزود: نخستین طلاکاری در این حرم مطهر به دوره نادرشاه افشار و زحمات هنرمندان ایرانی برمی گردد و امروز من هم خرسندم که توانستم در بازسازی مجدد این گنبد جزو هنرمندانی باشم که این موهبت الهی نصیبشان شده است.
این هنرمند استهبانی گفت: برکات این سفر را به خوبی در زندگی ام مشاهده می کنم و خوشحالم که توانستم به سهم خود دین خود را به خاندان عصمت و طهارت ادا کنم.
وی اضافه کرد: چند سال قبل نیز افتخار بازسازی حرم اهل بیت (ع) در شهر سامرا نصیبم شد و این برهه های زمانی را از افتخارات زندگی خود می دانم.
عباس کاظمی فرد هنرمند طلاکار استهبانی متولد 1350 است وبه گفته خودش بیش از 10 سال است در حوزه طلاکاری فعالیت می کند.