مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام مهدی پودینه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان 847 کانون فرهنگی هنری ویژه مساجد وجود دارد که بامحوریت قرآن و سیره معصومین (ع) ، دین مداری و ارزش های اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تعلیم و تربیت دینی فعالیت می کنند.

وی از راه اندازی 14 پایگاه اختصاصی در مساجد سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: آموزش قرآن، خوشنویسی، کار با رایانه، آموزش زبان انگلیسی و ورزش از جمله برنامه های این پایگاه ها است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیش بینی می شود 30 هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری استان استفاده کنند.

وی گفت: طرح اوقات فراغت به مدت 45 روز در سطح استان اجرا می شود و در صورت تمایل و استقبال جوانان تا دو ماه هم ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: مساجد تنها پایگاه هایی برای عبادت نیستند و کانون های فرهنگی و هنری محلی برای جذب جوانان و پاسخ به نیازهای آنها است.