زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با صاحبان امتیاز جایگاه داران سوخت این شهرستان که خارج از شبکه رسمی مبادرت به توزیع سوخت کنند به شدت برخورد می شود.

به گزارش مرور نیوز نبی بخش داوودی روز سه شنبه در نشست ستاد سوخت ایرانشهر اظهار داشت: تحویل سوخت در گالن و بطری در جایگاه های عرضه سوخت غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.
وی بیان کرد: سه جایگاه وحدت، گوهر پاک و نور به منظور کنترل بیشتر، از تحویل سوخت از ساعت 21تا 6 صبح روز بعد خودداری کنند.
وی ادامه داد: جایگاههای اهل بیت (ع)، رسالت و کهرازه به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به تحویل سوخت مبادرت ورزند.
وی افزود: اداره تعزیرات ایرانشهر پرونده های تخلفات سوختی را به صورت فوری در دستور کار قرار داده و با متخلفان برخورد جدی کند.
فرماندار ایرانشهر گفت: شرکت نفت شهرستان مصوبات جلسه را برای اطلاع رسانی به شهروندان در قالب بنر تهیه و در محل جایگاه ها و مناطق پرتردد نصب کند.
داوودی اظهار داشت: جایگاههایی که در اعمال مصوبات و رفع مشکلات پیش قدم باشند، مشمول سیاست های تشویقی قرار خواهند گرفت.
وی از مردم و فعالان اجتماعی خواست گزارشات و مستندات تخلفات جایگاه داران را به فرمانداری و تعزیرات منعکس و در رفع مشکلات شهرستان همچون گذشته یاور مسئولان باشند.
وی افزود: رانندگان نباید با زبان روزه در هوای گرم ایرانشهر در صف های طولانی سوخت باشند.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد شرکت نفت با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت و بازرسان مرتبط نسبت به استقرار 24 ساعته بازرسان در جایگاه ها به منظور نظارت بر توزیع سوخت و گزارش تخلفات به مبادی زیربط اقدام کنند.
همچنین کلیه کارت های جایگاههای سوخت جمع آوری و فقط جایگاه رسالت برای رفاه حال مسافران مجاز به استفاده از کارت جایگاه است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.