نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری نمایندگان مردم آبادان صندوق های رای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر آبادان بازشماری می شود.

به گزارش مرورنیوز، عامر کعبی بر صیانت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: اعتراض قانونی و مستدل در زمان معین به نتیجه انتخابات، حق هر نامزد انتخاباتی است و در این باره کسی نه می تواند و نه اجازه دارد به معترضان بگوید شما حق اعتراض قانونی ندارید.

کعبی گفت: تاکید بر آن دارم که تمامی صندوق های شهر آبادان مورد بازشماری قرار بگیرد و اینکه برخی می گویند تعدادی از صندوق ها بازشماری شود قابل قبول نیست و مشکلی را حل نمی کند.

وی افزود: نامه ای خطاب به استاندار خوزستان از طرف مدیر کمیته حقوقی هیات مرکزی انتخابات شوراها نوشته و ارسال شده که در آن بر لزوم تمکین هیات نظارت استان بر بازشماری صندوق ها تاکید شده است.

کعبی گفت:در این نامه مطرح شده که هیات نظارت خوزستان نه تنها می تواند دستور به بازشماری بدهد که حتی می تواند نسبت به ابطال انتخابات نیز مطابق قانون عمل کند.

گفتنی است؛ صحت نتیجه انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر آبادان هنوز مورد تایید هیات نظارت خوزستان قرار نگرفته است.