فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به تائید صحت انتخابات در این شهرستان گفت: براساس اعلام هیئت نظارت بر انتخابات نتیجه انتخابات شورای شهر کلاله و شهر فراغی تغییر کرد.

نصرت برزگر در گفت وگو با مرور نیوز اظهار داشت: براساس اطلاعیه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله با بازشماری صندوق‌های انتخابات اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر کلاله و شهر فراغی بخش پیشکمر تغییر کرد.

وی افزود: در آگهی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله آمده است براساس شمارش آرا اخذ شده در شهر فراغی اسماعیل خالقی، قربان محمدقلی پاشی، جمعه گلدی سیدی، عبدالصمد مرادی و محمدصالح خجسته اعضای اصلی و خانم فاطمه یزدانی‌منش، عبدالحمید ایشانی و سراج الدین محمدی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر فراغی انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان کلاله تصریح کرد: با بازشمارش آرای اخذ شده، رجب محمدعیدی از عضویت شورای شهر خارج و پس از بازشماری محمدصالح خسته عضو اصلی شد و سراج‌الدین محمدی هم به عضویت علی‌البدل شورای شهر فراغی انتخاب شد.

وی با اشاره به بازشمارش آراء در شهر کلاله نیز گفت: در شهر کلاله هم با بازشماری یک صندوق خانم فاطمه قاسمی به عنوان علی‌البدل دوم انتخاب و محسن داورزنی که عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر بود حذف شد.