فرماندار گناوه گفت: با تایید صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ، اعضای شورای اصلی و علی‌ البدل شورای پنجم شهرهای گناوه و ریگ معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز، سید علی پاک‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: با شرکت گسترده مردم درپای صندوق‌های اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان گناوه در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با حضور حماسی خود با دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.

فرماندار گناوه از تایید صحت انتخابات شورای پنجم در دو شهر ریگ و گناوه خبرداد و افزود: با تایید صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ، اعضای شورای اصلی و علی‌ البدل شورای پنجم شهرستان گناوه معرفی شد.

پاک‌نژاد با اشاره به اعضای انتخاب شده در شورای شهر گناوه خاطر نشان کرد: روح الله ملک‌زاده با 10 هزار و 234 رای، ماندنی عرب‌زاده 8 هزار و 776 رای، مختار شرونی شش‌هزار و 900 رای، فاطمه اسماعیلی شش‌هزار و 43 رای، فرشید خضری 5 هزار و 986 رای، زهرا عرب‌زاده 5 هزار و 412 و خسرو حسینی با 5 هزار و 246 رای به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر گناوه معرفی شدند.

وی بیان کرد: نادر تعاون کردار با 4 هزار و 905 رای، مجتبی حیات داودی با 4 هزار و 232 رای، حمیده سراجی با 4 هزار و 224، رقیه خدری با 4 هزار و 49 و کاظم فتحی با 4 هزار و 17 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای پنجم شهر گناوه انتخاب شدند.

فرماندار گناوه از تایید صحت انتخابات شورای پنجم شهر بندر ریگ خبرداد و تصریح کرد: در این انتخابات، علی قرائتی با یک‌هزار و 163 رای، لیلا معتمدزاده با یک‌هزار و 100 رای، عباس بحرپور با یک‌هزار و 89 رای، عبدالخالق منصوری‌زاده با یک‌هزار و 37 رای و غلامعلی عرب‌زاده با 974 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر بندر ریگ معرفی شدند.

پاک‌نژاد با اشاره به اعضای علی‌البدل شورای شهر بندر ریگ افزود: احسان ارجمند با 825 رای، عبدالرضا عبدالهی با 665 رای و اسماء قاسمیان با 595 رای به عنوان منتخبان علی البدل پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی بندر ریگ معرفی شدند.

وی افزود: در صورتی که داوطلبان به تائید صحت برگزاری انتخابات معترض هستند می‌توانند حداکثر در مدت 2 روز پس از انتشار آگهی شکایت خود را به هیئت عالی نظارت استان بوشهر مستقر در استانداری بوشهر ارائه دهند.